středa 21. ledna 2009

Líbí se / Podoba się

Už se mě lidé začali ptát: „Jak se vám tady líbí?“ Líbí, líbí. Vysočina je pěkná, teď je moc sněhu, kolem dokola pole, lesy, rybníky. Líbí se mi, ale nejsem ještě doma. Čekám. Ta chvíle jistě přijde. Pamatuji si z Fulneku, když jsem jel na kole přes náměstí, podíval jsem se na kostel, na domy, na zámek a pomyslel jsem si: jsem doma.
Ano, líbí se mi tady. Já se všude dobře cítím. Ale čekám.


Już ludzie zaczeli sie mnie pytać: Podoba ci sie tutaj? Podoba, podoba. Wysoczyna piekna, teraz śniegu dużo, dookoła pala, lasy, stawy. Podoba się, ale nie jestem jeszcze w domu. Czekam. Ta chwila na pewno przyjdzie. Pamiętam z Fulneku, gdy jechałem na rowerze przez rynek, popatrzyłem sie na kościół, na domy, na zamek i pomyślałem: jestem w domu.
Tak, podoba mi się tutaj. Ja wszędzie się dobrze czuję. Ale czekam.

1 komentář:

Kasitza řekl(a)...

Bracie, najlepsze życzenia z okazji święta Pallotiego. Niech Ci się dobrze wiedzie w tych Jamach.