pátek 15. února 2008

Droga, Prawda i Życie

Ja jestem Drogą - Wielki Czwartek
Ja jestem Prawdą - Wielki Piątek
Ja jestem Życiem - Wigila Paschalna
Kochani moi.
Jak macie jakieś przemyślenia na powyżej zapodane tematy (co będę ukrywał - szykuję kazania), to śmiało piszcie.
Piszcie albo ma melia (jest w profilu), albo w komentarzach.

I jeszcze ogłoszenia.
Kochani anomimowi - żeby było łatwiej wpisywać komentarze, zostawiłem tę możliwość, ale jak byście mogli podpisać się (tak to czyni np. Sylka) to będę sie cieszył niezmiernie.
Pozdrawiam tych co zaglądają często, szczegłólnie tych od nas: Z Fulneka i z Ostravy (3 osoby) oraz gości z zagranicy:
z Polski (nie będę wymieniał wszystkich miejscowości)
z Niemiec (nie wiem jak to Sylka robisz, ale mój system nie odnotowuje Twoich wejść)
z USA (witam pierwszego stałego czytelnika/czkę z trudnej do napisania miejscowości)
czasem ktoś zabłąka się z innych krajów - tych też pozdrawiam

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

To ja też nie wiem, jak ja to robię, po prostu klikam na to Twoje "komentaru", wpisuję i publikuję. I dobrze, ze jest "anonymni", jakoś mi z nim łatwiej, inne możliwości mnie przerażają przez tą ich konieczność logowania się, a ja nie lubię zostawiać w sieci po sobie więcej śladów niż trzeba. Pozdrawiam z tej strony Odry... sylka

Anonymní řekl(a)...

PS. Aż muszę któregoś dnia na mapie popatrzeć, czy rzeczywiście jesteśmy po tej samej stronie Odry... sylka

Anonymní řekl(a)...

Ożarów zagląda.

Ale anonimowo.

Pozdrawiam :)

Anonymní řekl(a)...

Witam i ja zagladam :)Pozdrawiam Renia-bliznich :)