neděle 20. ledna 2008

Butelki zwrotne / Vratné lahve

Byłem w piątek na filmie Jana Svěráka "Butelki zwrotne". Były polskie napisy, ale starałem się nie patrzeć na nie. Nie zawsze mi się udało, przyzwyczajenie jest silne. Ale głownie w moich uszach rozbrzmiewał ten piekny język - czeski. Film jest dobry, mam nadzieję, że będę miał okazję obejrzeć i pozostałe filmy Svěráka.

Byl jsem v pátek na filmu Jana Svěráka "Vratné lahve". Měl polské titulky, ale snažil jsem se na ně nedívat. Ne vždy to bylo to možné, je to už takový zvyk. Ale hlavně jsem slyšel ten pěkný jazyk - češtinu. Film je dobrý, doufám, že budu mít příležitost podívat se i na ostatní filmy Svěráka.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

A my właśnie z moją współlokatorką zastanawialyśmy sie czy iśc na ten film;) No to chyba pojdziemy jak nam go w Lublinie puszczą w końcu;)