středa 30. ledna 2008

Czas na czytanie / Čas pro čtení

Dzisiaj cąły dzień czytam "Cudze pole". Książkę napisał Jan Grzegorczyk; jest to dalsza część przypadków księdza Grosera. Naprawdę, jest to bardzo ciekawa powieść.
Idę czytać dalej.

Dneska celý den čtu "Cudze pole" (v češtině to bude asi "Cizí pole"). Knížku napsal Jan Grzegorczyk, je to další část příhod kněze Grosera. Opravdu, je to moc zajímavý román.
Tak jdu číst dál.

10 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Witam :0 a o czym pisze jesli mozna?:] Pozdrawiam

xTK řekl(a)...

O życiu, o ciekawym gatunku człowieka jakim jest ksiądz ;) o miłości i o Polsce. Itp

Anonymní řekl(a)...

Czyli warto zainwestować 30 zł?

xTK řekl(a)...

Nie warto, bo masz Ępik. Przeczytaj w Ępiku, jesli tam jest. Jak nie to kup se, przeczytaj ostrożnie i daj koleżance na prezent. Moja mama miała, ale ja od niej pożyczyłem i mam we F.

Anonymní řekl(a)...

No tak..
Ale jakoś wolę wersję: ja, kocyk, herbata i książka, a nie ja+ tłum ludzi i namolny ochroniarz;)Zresztą co kto lubi;)

Anonymní řekl(a)...

Witam :)lol super tez bardzo lubie czytac ksiazke.... Pozdrawiam

xTK řekl(a)...

jedną?

Anonymní řekl(a)...

Hmmm ,,jedna?" ale co jedna ?
Pozdrawiam

xTK řekl(a)...

Anonimowo napisałaś/-eś: "Witam :)lol super tez bardzo lubie czytac ksiazke.... Pozdrawiam"
Zatem, z pewnym z zaniepokojeniem pytam, czy tylko jedną ksiazkę lubisz czytać.
Zdravim

Anonymní řekl(a)...

Witam :) właśnie ze nie jedna ksiazkę lecz duuuzooo czytam... :)
Pozdrawiam

ps.to ja Renia ;)