sobota 19. ledna 2008

Pudło szczęścia / Krabice štěstí

Moja siostra ma pudło a w nim kobiece ciuszki, spódnice, sukienki których już nie nosi. Gdy przychodzi jakaś koleżanka siostra przynosi to pudło. Koleżanka wybiera, co jej sie podoba. Jedna sobie weźmie jedną sztukę, inna sześć. W ten sposób są szczęśliwi wszyscy: siostra i koleżanki. Ale z facetami to chyba nie zafunkcjonuje dobrze.

Moje sestra má krabici a v ní má své dámské šaty, sukně, sukýnky, které už nenosí. Když přijde některá kamarádka, sestra přináší tuto krabici. Kamarádka hledá, co se jí líbí. Některá si vezme jeden kus, jiná šest. A tak jsou všechny šťastné: sestra i kamarádky. Ale v případě mužů to asi fungovat nebude.

3 komentáře:

kura z biura řekl(a)...

o, to ja sobie wybrałam duuuuużo :)

Brittabella řekl(a)...

No, ja chyba też... :)

Kasitza řekl(a)...

Brittabella, moje pudło szczęścia jeszcze pełne. Zapraszam do Lublina, może coś sobie wybierzesz :)