úterý 15. ledna 2008

Do ojczyzny / Do otčiny

Dzisiaj jadę do Polski, do Lublina. Nie będę korzystać z czeskiego numeru telefonu, jestem dostępny pod polską komórką. Będę tam do 27. stycznia. Jeżeli ktoś chce mój polski numer telefonu, to niech mi napisze na maila. Adres mojego meila jest w "wyświetl mój pełny profil".
Pojadę przez Łagiewniki, chcę podziękować Miłosiernemu Bogu za to, że zyję, że nie stało sie mi nic gorszego niż złamana noga.

Dneska jedu do Polska, do Lublina. Nebudu používat české číslo mobilu, jen polské. Budu tam až do 27. ledna. Pokud někdo chce moje polské číslo, ať mi napíše zprávu na mail. Adresa mailu je v "wyświetl mój pełny profil".
Pojedu přes Lagiewniki, chci poděkovat Milosrdnému Bohu za to, že žiju, že se mi nestalo nic horšího, než zlomená noha.

2 komentáře:

Gosia řekl(a)...

to zapraszamy do Nas, albo my się wpraszamy do Ciebie. W każdym razie widzenie niezbędne. Do soboty mamy teściów, a potem hulaj dusza:)

Anonymní řekl(a)...

Lublin? Hmmm... To mieszkamy w tym samym city,...