sobota 12. ledna 2008

Radość ze słuchania / Radost z naslouchání

"Ten, kto poślubił pannę młodą jest panem młodym. Przyjaciel zaś patrzy na pana młodego, który mu towarzyszy i słyszy go, cieszy się ogromnie na jego głos. Taka właśnie radość mnie przepełnia" Jan Chrzciciel (J 3, 29)

Chętnie słucham, gdy ktoś z bliskich mi osób, opowiada o swojej miłości. Zwłaszcza, gdy jest to pierwsza miłość: świeża, radosna, pełna uczuć i namiętności. Ja sam napełniam sie radością płynącą od tej zakochanej osoby. Jezu, mogę i ja usłyszeć Twój zakochany głos, tak jak słyszał go Jan Chrzciciel? Chcę się napełnić Twoją radością.


"Ženich je ten, kdo má nevěstu, ale přítel ženichův, který je s ním, a slyší ho, srdečně se raduje z ženichova hlasu. A tak je má radost dovršena." Jan Křitel (J 3, 29)

Rád poslouchám, když někdo z blízkých povídá o své lásce. Zvlášť, kdyžje to jeho první láska: čerstvá, radostná, plná pocitů a touhy. Já sám jsem plný radosti, kterou čerpám z toho zamilovaného člověka. Ježíši, je možné, abych také já slyšel Tvůj zamilovaný hlas,
jako ho slyšel Jan Křitel? Chci se naplnit Tvou radostí.

3 komentáře:

kspiotrsac řekl(a)...

dzięki za pozdrowienia! Jak tam noga? Kiedy przybywasz do Lublina? fajnie, ze możemy i w ten sposób podzielić sie ze sobą SOBĄ

Gosia řekl(a)...

Dobrze, że jesteś z powrotem Tomku. Na początku zmyliła mnie nazwa Twojego nowego bloga i przez chwilę zastanawiałam się, czy panija, to nie jest jakaś włoska potrawa. Ale już zrozumiałam o co chodzi.
A w sprawie miłości, czy ta do kopaczy (brzusznych) też się wlicza?:)

xTK řekl(a)...

Zapraszam do mnie, jak tylko przyjadę do Lublina. Opowiesz mi o miłości? Już się cieszę. A bedę mógł przyłożyć ucho? Oczywiście Mężu musi być. Pozdrawiam Was.